מכרזי כח אדם

 

קטגוריה
שם המכרז
מס מכרז
תאריך אחרון להגשה
עד שעה
כ"א מתנ"ס
רכז מח' ילדים ונוער ושלוחת ירדנה בית יוסף
01-2021
21/06/2021
9:00
תיאור התפקיד
דרישות התפקיד
אופן הגשת המכרז

קו"ח יש לשלוח לדוא"ל  hrmatnas@maianot.co.il

גוף / מחלקה מתנ"ס
מסמכים

מכרז 01-2021 רכז מח' ילדים ונוער ושלוחת ירדנה בית יוסף >>

כ"א מועצה
מנהל.ת מח' פינוי פסולת
211-2021
21/06/2021
9:00
תיאור התפקיד
  • אחריות לשמירה על סביבת חיים נקייה ביישובי  המועצה.
  • ניהול מערך פינוי הפסולת המוצקה (כולל פסולת ביתית, תעשייתית, גושית גזם, וחקלאית).
  • תפעול מערך המיחזור ברשות.
  • ניהול צוות עובדי המחלקה, כולל הכשרות ובטיחות.
  • פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת המחלקה.
  • תכנון וניהול בקרה תקציבית תוך התייעלות מתמדת בהיבטים התפעולים והתקציבים של המחלקה.
  • מענה לפניות הציבור בתחומי האחריות של המחלקה.
  • פיקוח על עבודתם של קבלנים איסוף הפסולת בתחנות המעבר.
  • אחריות על תקינות המשאיות וכלי האצירה.
  • ניהול מלאי כלי אצירה אספקתם ואחזקתם.
  • קידום נושאיי בטיחות, גהות  ונגישות במועצה.

כפיפות ארגונית: מנהל אגף שפ"ע

דרישות התפקיד

השכלה:

תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ – עדיפות בתחומי ניהול.

או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.

או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל

או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

ניסיון מקצועי:

עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי (ניהול ייצור , לוגיסטיקה, תפעול).

עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.

עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.

ניסיון ניהולי:

ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד ניהולי – יתרון .

ניסיון בניהול צוות עובדים (6-7 עובדים) – יתרון .

ניסיון בעבודה מול קבלנים – יתרון.

כישורים אישיים:

אסרטיביות ויכולת עמידה בלחצים.

תודעת שירות גבוהה.

יכולת הובלת תהליכים והנעתם.

יכולת תכנון, ארגון ותיאום תהליכי עבודה מורכבים.

כושר ניהול מו"מ.

קפדנות, מיומנות טכנית ודייקנות בביצוע.

אמינות ומהימנות אישית.

דרישות ייחודיות:

בעל/ת רישיון מוביל ממשרד התחבורה – יתרון.

שליטה ברמה גבוהה בתוכנות office (בעיקר אקסל).

נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

אופן הגשת המכרז

רק פניות מתאימות תענינה – יש להעביר תעודות בעת הפניה

קו"ח, תעודות והמלצות בציון שם המשרה נא לשלוח לדוא"ל adi@maianot.co.il

 

 

גוף / מחלקה אגף שפ"ע
מסמכים

מכרז 211-2021 מנהל.ת מח' פינוי פסולת >>

כ"א מועצה
מנהל.ת מחלקת איכות הסביבה
212-2021
21/06/2021
9:00
תיאור התפקיד

אחריות לניהול תחום איכות הסביבה ולהעלאת רמת איכות החיים ברשות המקומית הכוללת בשגרה ובחירום: תכנון סביבתי, פיקוח על התעשייה, ניטור מים, חינוך סביבתי, פיקוח על פינוי פסולת ומחזור, הפעלת פרויקטים סביבתיים מיוחדים, הדברה ופיקוח על חומרים מסוכנים וקרינה.

עיקרי התפקיד:

1.       ביצוע מדיניות המשרד להגנת הסביבה.

2.       ניהול צוות ועבודה בשיתוף עם מפקחי איכות הסביבה.

3.       ניהול ומעקב תקציבי , הגשת קולות קוראים וגיוס תקציבי פעילות ופרויקטים מגופים ממשלתיים וחוץ ממשלתיים.

4.       תכנון עבודה שנתי ורב שנתי ומעקב ביצוע.

5.       אחריות מלאה לתפעול כלל זרמי המחזור במועצה (קבלנים, כלי אצירה, הסכמי פינוי וכדומה).

6.       אחריות לקידום חוקי עזר סביבתיים  ואכיפת חוקי איכות הסביבה במועצה, בשיתוף פעולה עם יחידת הפיקוח.

7.       אחריות לקידום וטיפול בתהליכי בר-קיימא וריכוז ועדת איכות הסביבה ומדיניות מליאת המועצה.

8.       מתן הנחיות מקצועיות ויעוץ, פיקוח ובקרה של תסקירי השפעה על הסביבה, חוות דעת סביבתיות וסקרים מקצועיים סביבתיים וטיפול ברישיונות עסק בהיבטי איכות הסביבה.

9.       הפעלת תוכנית בקרה לעסקים בהיבטי רישוי.

10.   מתן חוו"ד לפני הליכים משפטיים.

11.   ניהול קשר מקצועי בנושאים סביבתיים עם גורמי פנים וגורמי חוץ כגון: משרדי ממשלה בכלל והמשרד להגנת הסביבה בפרט.

12.   מתן מענה למוקד המועצה בנושאי הגנת הסביבה.

13.   השתתפות בצוותי עבודה מקצועיים בין-משרדיים העוסקים בתחומי איכות הסביבה.

14.   ייזום וקידום תשתיות בשטח לשמירת איכות הסביבה.

15.   ניהול והשתלבות בצוותי חומרים מסוכנים למניעת מפגעים סביבתיים, ממשקים עם מערך החירום וכוחות הביטחון ברגיעה וחירום ובכל שעות היממה.

16.   טיפול במפגעי רעש ואסבסט הכוללים: ביצוע סקר אסבסט רשותי, טיפול בפניות הציבור, ביצוע מדידות רעש בשטח, פיקוח ואכיפה בנושא רעש באולמות אירועים, מתן חוו"ד בנושא אסבסט.

17.   טיפול במפגעי אבק וריח.

18.   טיפול במפגעי קרינה הכולל: מתן אישורים להיתרי בניה להקמת אנטנות, טיפול בפניות ציבור בנושאי קרינה סלולרית וקרינה ממתקני חשמל.

19.   הטמעת הנחיות להקמת מיגונים בפני חשיפה לקרינה ממתקני חשמל בהיתרי בניה ורישיונות עסק.

20.   ביצוע פעולות דומות ו/או אחרות בהתאם להנחיית הממונים.

 

כפיפות ארגונית: מנהל אגף שפ"ע.

דרישות התפקיד

השכלה:
תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסת סביבה או הנדסה כימית, הנדסת קרקע ומים, ביולוגיה, גיאוגרפיה, גאולוגיה, ניהול משאבי טבע וסביבה או תואר שני בתכנון ערים.
או הנדסאי בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012 באותם תחומים.

ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי (איכות הסביבה, התכנון, חקיקה ואכיפה, רישוי עסקים).
עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון בהגשת קולות קוראים – יתרון.

ניסיון ניהולי:
שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה – יתרון .

מאפיינים ייחודיים לתפקיד:

  • שפות- עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה.
  • ידע בתוכנות ה-Office.
  • ניסיון בניהול תקציב.
  • יכולת ניהול מו"מ.
  • רישיון נהיגה בתוקף.
  • עבודה בשעות לא שגרתיות, לרבות יציאה לשטח לצורך מתן מענה למפגעי סביבה.

כישורים אישיים:
ייצוגיות ; שירותיות ; סדר וארגון ; יכולת הובלה של תהליכים ושיתופי פעולה רב מגזרים ; כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.

אופן הגשת המכרז

רק פניות מתאימות תענינה – יש להעביר תעודות המעידות על עמידה בתנאי הסף בעת הפניה.

קו"ח, תעודות והמלצות בציון שם המשרה נא לשלוח ל: adi@maianot.co.il

 

גוף / מחלקה אגף שפ"ע
מסמכים

מכרז 212-2021 לתפקיד מנהל.ת מח איכות סביבה >>