דרושים

קטגוריה
שם המכרז
מס מכרז
תאריך אחרון להגשה
עד שעה
כ"א חכ"ל
סמנכ"ל.ית פיתוח ותשתיות ומהנדס.ת החברה
300-2021
09/05/2021
9:00
תיאור התפקיד
  • ניהול כלל הפרויקטים, הפעילות וצוות העובדים באגף הפיתוח והתשתיות (ציבוריות והרחבות) בחברה הכלכלית, משלב היזום והתכנון ועד סיום הביצוע והבקרה.
  • ריכוז פורום פיתוח וסדר היום, לקידום נושאי בינוי ופיתוח ברחבי המועצה.
  • ייזום וגיבוש של פרויקטים והכנת תיקי תכנון.
    בקרה תקציבית על תכנון וביצוע של תקציב הפרויקטים וקבלת תשלומים מגורמי המימון.
  • פיקוח על תהליכי ההכנה והביצוע של מכרזים לפרויקטים.
  • ניהול ופיקוח על עבודת מנהלי המחלקות באגף תשתיות ציבוריות והרחבות בישובים.
  • בקרה ואישור חשבונות לתשלום לקבלנים וספקים.
    טיפול בכל היבטי הדיווח והמעקב אחר תקציבים ממשרדי ממשלה ורשויות.
  • ריכוז תחום הנגישות במבני ציבור.

    כפיפות ארגונית: מנכ"ל החברה הכלכלית.

דרישות התפקיד

השכלה:
תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסת בנין, אדריכלות, הנדסת תעו"נ.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 33 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים התשע"ג-27/7 באותם תחומים.
יתרון לבעלי תעודות הסמכה בתחום הנגישות וניהול פרויקטים.

ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי רשום: שבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון ניהולי:
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים מקצועי בכפיפות ישירה.
ניסיון של 3 שנים בניהול פרויקטים בתחום הבניה הציבורית ותשתיות.
ניסיון בניהול תקציב בסדר גודל דומה.
עדיפות להתמחות בניהול ופיקוח בסביבה מרובת-פרויקטים (מעל 30 פרויקטים בו זמנית).

כישורים אישיים:
תקשורת ויחסי אנוש טובים.
תודעת שירות גבוהה.
יכולות גבוהות של סדר וארגון.
יכולת התמודדות עם מצבי לחץ וטיפול בו זמני במספר גדול של פרויקטים.

 דרישות ייחודיות:
בעל/ת רישיון נהיגה בתוקף.
נכונות לעבודה מאומצת ושעות מרובות.

 

אופן הגשת המכרז

רק פניות מתאימות תענינה – יש להעביר תעודות המעידות על עמידה בתנאי הסף בעת הפניה

קו"ח, תעודות והמלצות בציון שם המשרה נא לשלוח לדוא"ל: adi@maianot.co.il

 

גוף / מחלקה חכ"ל
מסמכים

מכרז 300-2021 סמנכ'ל.ית פיתוח ותשתיות ומהנדס.ת החברה >>

כ"א מועצה
מנהל.ת מחלקת איכות הסביבה
210-2021
13/05/2021
9:00
תיאור התפקיד

אחריות לניהול תחום איכות הסביבה ולהעלאת רמת איכות החיים ברשות המקומית הכוללת בשגרה ובחירום: תכנון סביבתי, פיקוח על התעשייה, ניטור מים, חינוך סביבתי, פיקוח על פינוי פסולת ומחזור, הפעלת פרויקטים סביבתיים מיוחדים, הדברה ופיקוח על חומרים מסוכנים וקרינה.

עיקרי התפקיד:

1.       ביצוע מדיניות המשרד להגנת הסביבה.

2.       ניהול צוות ועבודה בשיתוף עם מפקחי איכות הסביבה.

3.       ניהול ומעקב תקציבי , הגשת קולות קוראים וגיוס תקציבי פעילות ופרויקטים מגופים ממשלתיים וחוץ ממשלתיים.

4.       תכנון עבודה שנתי ורב שנתי ומעקב ביצוע.

5.       אחריות מלאה לתפעול כלל זרמי המחזור במועצה (קבלנים, כלי אצירה, הסכמי פינוי וכדומה).

6.       אחריות לקידום חוקי עזר סביבתיים  ואכיפת חוקי איכות הסביבה במועצה, בשיתוף פעולה עם יחידת הפיקוח.

7.       אחריות לקידום וטיפול בתהליכי בר-קיימא וריכוז ועדת איכות הסביבה ומדיניות מליאת המועצה.

8.       מתן הנחיות מקצועיות ויעוץ, פיקוח ובקרה של תסקירי השפעה על הסביבה, חוות דעת סביבתיות וסקרים מקצועיים סביבתיים וטיפול ברישיונות עסק בהיבטי איכות הסביבה.

9.       הפעלת תוכנית בקרה לעסקים בהיבטי רישוי.

10.   מתן חוו"ד לפני הליכים משפטיים.

11.   ניהול קשר מקצועי בנושאים סביבתיים עם גורמי פנים וגורמי חוץ כגון: משרדי ממשלה בכלל והמשרד להגנת הסביבה בפרט.

12.   מתן מענה למוקד המועצה בנושאי הגנת הסביבה.

13.   השתתפות בצוותי עבודה מקצועיים בין-משרדיים העוסקים בתחומי איכות הסביבה.

14.   ייזום וקידום תשתיות בשטח לשמירת איכות הסביבה.

15.   ניהול והשתלבות בצוותי חומרים מסוכנים למניעת מפגעים סביבתיים, ממשקים עם מערך החירום וכוחות הביטחון ברגיעה וחירום ובכל שעות היממה.

16.   טיפול במפגעי רעש ואסבסט הכוללים: ביצוע סקר אסבסט רשותי, טיפול בפניות הציבור, ביצוע מדידות רעש בשטח, פיקוח ואכיפה בנושא רעש באולמות אירועים, מתן חוו"ד בנושא אסבסט.

17.   טיפול במפגעי אבק וריח.

18.   טיפול במפגעי קרינה הכולל: מתן אישורים להיתרי בניה להקמת אנטנות, טיפול בפניות ציבור בנושאי קרינה סלולרית וקרינה ממתקני חשמל.

19.   הטמעת הנחיות להקמת מיגונים בפני חשיפה לקרינה ממתקני חשמל בהיתרי בניה ורישיונות עסק.

20.   ביצוע פעולות דומות ו/או אחרות בהתאם להנחיית הממונים.

 

כפיפות ארגונית: מנהל אגף שפ"ע.

דרישות התפקיד

השכלה:
תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסת סביבה או הנדסה כימית, הנדסת קרקע ומים, ביולוגיה, גיאוגרפיה, גאולוגיה, ניהול משאבי טבע וסביבה או תואר שני בתכנון ערים.
או הנדסאי בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012 באותם תחומים.

ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי (איכות הסביבה, התכנון, חקיקה ואכיפה, רישוי עסקים).
עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון בהגשת קולות קוראים – יתרון.

ניסיון ניהולי:
שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה – יתרון .

מאפיינים ייחודיים לתפקיד:

  • שפות- עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה.
  • ידע בתוכנות ה-Office.
  • ניסיון בניהול תקציב.
  • יכולת ניהול מו"מ.
  • רישיון נהיגה בתוקף.
  • עבודה בשעות לא שגרתיות, לרבות יציאה לשטח לצורך מתן מענה למפגעי סביבה.

כישורים אישיים:
ייצוגיות ; שירותיות ; סדר וארגון ; יכולת הובלה של תהליכים ושיתופי פעולה רב מגזרים ; כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.

אופן הגשת המכרז

רק פניות מתאימות תענינה – יש להעביר תעודות המעידות על עמידה בתנאי הסף בעת הפניה.

קו"ח, תעודות והמלצות בציון שם המשרה נא לשלוח ל: adi@maianot.co.il

 

גוף / מחלקה
מסמכים